de laatste dagen in NL - Reisverslagen van Brian Renting - WaarBenJij.nu de laatste dagen in NL - Reisverslagen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

de laatste dagen in NL

Wel deze pagina is aangemaakt. de laatste dagen voor ik vertrek zijn nu ook echt aangebroken. na dit weekend vlieg ik..

Ik heb er superveel zin in en heb veel contact gehad met de mensen met wie ik in Noorwegen ga werken.

Ook de mensen die er nu zitten of hebben gezeten vanuit mijn school heb ik gesproken en zij hebben mij goeie tips gegeven.
Bedankt Lisanne en Kim

MaandagAvond zal ik mijn eerste verslag vnuit Noorwegen toevoegen.

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2014

ouders en laatste weekje

05 Januari 2014

kerst en oud&nieuw

22 December 2013

Saltstraumen

11 December 2013

G-max opening

02 December 2013

afgelopen week
Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5876

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: