Weekend - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

16 November 2013 | Noorwegen, Bodø

hallo allemaal,

weer een paar dagen voorbij.. Het heef hier de afgelopen dagen flink gestormd en geregend dat had ik nog nooit meegemaakt dit. in een woord: Supercool..

En de Nooren zeggen oh maar dit is nog maar het begin :)

de foto's die erbij zitten zijn bewogen omdat ik niet stil kon staan voor een foto haha lukte me niet

tevens ben ik donderdag en vrijdag ook bij de mobiele surveillance meegeweest en ook een aantal alarmen gehad. ik heb gisteravond doorgebracht in de haven om alle golven en wind mee te maken daar dat was echt gaaf.

Vandaag heb ik een mooie wandeling gemaakt langs de zuidkust van Bodø om daar ook de kust lijn te bekijken want het stormt nog steeds. Tevens is dat ook een prachtig wandelgebied.

Morgen ga ik naar het Vliegtuigmuseum samen met Remi Flathaug waar ik ook ontzettend veel zin in heb.. Foto's daarvan volgen uiteraard ;)

wel ik laat binnenkort weer meer van me horen tot zover Fijn Weekend iedereen en Laterzzz....

  • 17 November 2013 - 06:14

    Deborah:

    Ben benieuwd naar de museum!:-D
    Jij ook fijn weekend verder :-)
    Xx

  • 17 November 2013 - 22:26

    Carla:

    Was leuk even te skypen.
    Hopelijk heb je een leuk weekend gehad.
    Geniet nog even van het licht buiten voor je het weet is het echt donker.
    Gr Carla

  • 19 November 2013 - 11:58

    Carla:

    Hoi Brian ,ben nu bij Carla en heb net alles van je gelezen en de foto,s bekeken.
    Heb er erg van genoten,wens je veel goeds toe in bodo.
    Fijn dat je Engels zo goed gaat.
    Veel gr en knuffels van oma horst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5886

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: