Museum en Sneeuw - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu Museum en Sneeuw - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

Museum en Sneeuw

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

19 November 2013 | Noorwegen, Bodø

hoi allemaal,

Wel afgelopen zondag in het luchtvaartmuseum geweest.. Erg cool. heb heel veel vliegtuigen gezien en het was eigenlijik groter dan ik had verwacht..

Ook heb ik in een helikopter gezeten en een private jet :)

Voor de opendag waar ik was bij het museum hadden ze ook de radartoren opengezet die normaal gesproken dicht is. Ik heb nu een voorsprong op mijn contactpersoon Tor Magne. Hij is een beetje jaloers want hij is nog niet in die toren geweest. Ik ben er net een week en loop al in op hem haha...

Tevens ben ik niet alleen naar het museum geweest. Ik ben hiernaartoe geweest samen met mijn leidinggevende(is denk ik het juiste woord) Remi Flathaug.. het is wel grappig want hij is maar een jaartje ouder dan mij maar dat maakt het ook wel makkelijker om met elkaar te communiceren.
Een erg gezellige zondag gehad dus..

Tevens sneeuwt het hier ondertussen lekker. ze verwachten tot de 20cm in de aankomende dagen te krijgen.. maar het wisselt zich hier heel sterk af met Hagel Sneeuw Regen en heel heel heel veel wind.

Omdat de beveiliging hier in Noorwegen meer doet dan alleen beveiligen maar ook wat ja ik denk dat Conciergeactiviteiten het juiste woord is (haha) houden we ons nu ook een beetje bezig met het vrijhouden van oa de afval containers bij één van de winkelcentra.

Op de foto's dus te zien dat ik sneeuw aan het wegvegen ben in mijn stropdassie haha.

Verder gaat het hier erg goed en ook is het erg gezellig met aankomende zaterdag de kerstborrel op het werk op het programma, haha dat word gratis dronken worden :) als ik mijn collega's moet geloven gaat mij dat zeker wel gebeuren... oh oh haha waar ben ik in beland..............

  • 20 November 2013 - 11:51

    Yvonne:

    Kerstborrel in november...... ? Oké, leg dit maar een keertje uit :-)

  • 20 November 2013 - 22:37

    Ernstjan:

    jij dronken worden......heb je een week nodig om bij te slapen enzo.....niet goed.......

  • 20 November 2013 - 23:20

    Wim:

    Hè Brian leuke verhalen en foto's. Maar is het niet koud daar? Inzie jounog tamelijk "luchtig" gekleed op de foto's. Groetjes!!

  • 20 November 2013 - 23:27

    Brian Renting:

    Halllo Om even op die vraag terug te komen Oom Wim... Jaa het is hier niet zo koud nog.. de temperatuur is anders dan in NL. hier is het dan wel -1 maar daar loop je makkelijk doorheen als er geen wind staat.

    zodra er wind is gaat dat niet meer en dan heb ik ook een erg mooie Nokas Jas klaarliggen hehe :)

    Zul je me wss ook wel in zien nog op foto's...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: