de afgelopen dagen.. - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu de afgelopen dagen.. - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

de afgelopen dagen..

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

13 November 2013 | Noorwegen, Bodø

Hallo volgers uit Nederland en sinds vandaag also from Norway. :)

Gisteren een hele spannende dag gehad. Mijn eerste dag in Bodø. Ik heb een sightseeing gedaan met Tor mijn begeleider vanuit school. Hij heeft mij een aantal belangrijke dingen laten zien die goed van pas zullen komen waaronder de winkelcentra. Ook heb ik sinds vandaag een maandkaart voor de bus. hiermee kan ik overal in Bodø rondreizen en ook een stukje erbuiten wat ook super gaaf is.

Vandaag werd ik om 0900uur opgehaald door Remi. Hij is de afdelingsmanager en tevens ook de man die mijn rooster maakt. Hij heeft mij vanmorgen alle objecten laten zien waar zij overdag mensen hebben zitten. voor receptie werk maar ook in de winkelcentra. Ik heb kennis gemaakt met een heleboel beveiligers.

Ook heb ik deze middag meegereden en meegewerkt met de mobiele surveillance waar ik deze week ook mee blijf meewerken.
We zaten serieus nog geen kwartier in de auto en we hadden net één gebouw gehad met checkpoint pasjes toen we al een alarm binnenkregen van een opvolging waar we we gelijk naartoe mochten komen. Dit bleek later vals alarm te zijn maar super dat dit gelijk in mijn eerste dienst mocht gebeuren.

Ik moet toegeven dat ik in eerste instantie niet verwacht had dat ik met mijn engels zo goed overal mee kan communiceren hier.
Meneer Thomas Grendel TOP!! :) Nee ik meen het.. De Noorse beveiligers waar ik mee werk kunnen zeer goed engels en ik red me serieus echt super hier. Ook als ze Noors praten heb ik ondertussen wel door wanneer het over mij gaat.
Bodø is maar een stad met 40.000 mensen dus meerendeel kent elkaar hier...

Ik ben een nieuw gezicht in deze stad dus iedereen wil me leren kennen. Vooral nu ik in een uniform loop haha

Ik red me hier wel...

  • 13 November 2013 - 19:51

    Pieper :

    he Brian,
    wat leuk dat je eerste indruk zo goed is verlopen.
    nu er voor gaan.
    groet Toos en Aart

  • 13 November 2013 - 19:52

    Brian Renting:

    dank jullie wel .. dat gaat zeker lukken

  • 13 November 2013 - 21:59

    Deborah:

    Hey brian!

    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Ik mis je wel hoor op het meander! Was zo gezellig!
    Geniet van je tijd daar! En tot snel weer!

    Kus van Deborah

  • 13 November 2013 - 22:40

    Carla:

    Geweldig dat je eerste dag zo goed gaat,leuke foto,s heb je er bij gedaan.
    Gr Carla

  • 14 November 2013 - 10:37

    Yvonne:

    Alsof ik er nog steeds ben. Maareh die boot naar de Lofoten is niet zomaar een boot he! Da's de Hurtigrutten toch? Een super de luxe boot met zwembad, sauna, restaurants (jaja meervoud) Als je naar de Lofoten gaat, zeker deze boot heen of terug boeken (als je geld over hebt ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 5887

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: