de Vlucht - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu de Vlucht - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

de Vlucht

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

11 November 2013 | Noorwegen, Bodø

Zo ik ben aangekomen op mijn kamer. Om 10.25 netjes op tijd vertrokken vanaf Schiphol. mooie vlucht naar Oslo weinig turbulentie. op Oslo drie uur gewacht en daarna weer met een ander vliegtuig naar Bodo. Op bodo werd ik netjes opgehaald door beide Remi's waar ik de aankomende tijd mee ga werken.

Na wat boodschappen te hebben gedaan ben ik nu op mijn kamer aangekomen wat mij compleet niet tegenvalt. Hier houd ik het makkelijk elf weken uit.

Ook kreeg ik een compliment van Remi dat mijn engels super was ^^ .
Dat is mijn eerste van ik hoop nog vele complimenten hehehehe.


  • 11 November 2013 - 19:29

    Carla:

    Zie net je mooie foto's erbij .
    Leuk om al even in je kamer te kijken.
    Gr Carla

  • 12 November 2013 - 10:17

    Yvonne:

    Wauw mooie kamer.... en sneeuw :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5885

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: