Saltstraumen - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu Saltstraumen - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Brian Renting - WaarBenJij.nu

Saltstraumen

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

22 December 2013 | Noorwegen, Bodø

Jaaa.... het is me gelukt om deze zware 2 weken te overleven.

Vorige week had ik nachtdiensten. van 9 uur savonds tot 6 uur sochtends. lange dagen maar een leuke route.
omdat het maandag de sterkste getij werd aangegeven bij de Saltstraumen en in combinatie met de volle maan het nog sterker zou zijn was deze maandag dan de perfecte dag om er heen te gaan. Eén klein puntje was dat ik rechtstreeks vanuit mijn nachtdienst erheen zou gaan. Dat betekent bijna 24 uur actief op zijn.

En van dinsdag tot en met zaterdag zou ik weer dagdiensten draaien dus dit waren 2 zware weken met nacht en dag diensten maar ik ben er doorheen dus kan me nu voorbereiden op een nog zwaardere week hahaha....

Mijn zusje komt morgen langs YeeeeY...
Heb er erg veel zin in om haar hier alles te laten zien en haar een traditionele Noorse kerst te gaan geven..
Die ze niet zal vergeten... Ja zussie er staat een leuk programmaatje gepland voor je ...

Dan de Saltstraumen. Voor de mensen die niet weten wat dit is. Dit is de sterkste Getij Stroom ter wereld met hele gevaarlijke draaikolken en stromingen. Een prachtig spektakel om te zien.

Op de foto's kun je een sneak preview zien.. Als je meer wilt zien moet je maar langs komen haha

Wat ik mijn zusje allemaal heb laten zien en wat we allemaal gaan doen vertel ik in mijn volgende update omdat ook zijzelf nog niet alles weet. hihihi

dus tot de volgende update Bye For Now

  • 22 December 2013 - 14:27

    Carla:

    Fijn om je net gezien en gesproken te hebben op Skype gr oma

    Mooie foto,s wat beleef je toch veel
    Gr Carla en Wim

  • 22 December 2013 - 15:34

    Edwin:

    Goeie kerstdagen en geniet met Chantal.
    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

hallo allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Bodo volgen. ik zal hier foto's toevoegen en verslagen.

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 5874

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 26 Januari 2014

de laatste dagen in NL

Landen bezocht: